el arte de vivir por encima del a b i s m o.

viernes

tululúpasóporaquí ♥

Called her for the first time yesterday
Finally found the missing part of me
Felt so close, but you were far away
Left me without anything to say

Now I'm speechless, over the edge
I'm just breathless, I never thought
That I'd catch this love bug

Hopeless, head over heels in the
Moment, I never thought that I'd
Get hit by this love bug

I can't get your smile out of my mind
I can't get you out of my mind
I think about your eyes all the time
your Beautiful, but you don't even try
You don't even, don't even try
Modesty is just so hard to find

Now I'm speechless, over the edge
I'm just breathless, I never thought
That I'd catch this love bug

Hopeless, head over heels in the
Moment, I never thought that I'd
Get hit by this love bug

I kissed her for the first time yesterday
Everything I wished that it would be
Suddenly, I forgot how to speak
Hopeless, breathless, baby, can't you see?

Now I'm...yeah
Now I'm speechless, over the edge
I'm just breathless, I never thought
That I'd catch this love bug

Now I'm hopeless, head over heels in the
Moment, I never thought that I'd
Get hit by this love bug .


.*
Me tomé tu blog de una manera tan malvada :z sabes? la verdad sólo lo hago porque no quiero que estos días te olvides de mi, ni que te sientas solito , porque nunca lo estas :) decirte que te amo hasta el infinito y más allá, que no paras de gustarme locamente, que me encantas tal cual eres, nada más ni nada menos, eres perfecto para mi .* & espero que sólo para mi 77 ajajha decirte tambien que te extrañaré muchito & que no estoy ni ahi con irme a la playa sin ti , pero así aprovecho de sacarme aaaaartas fotos con los lentes :A no te enojes por eso xd & uy , eso :B que te amo ♥ y ya te extraño :c

tu Javichiquititabolitalulúcacuka .~

2 comentarios:

  1. jurameq e es jonas brother wajaja, uy no dire nada sobre lo qe pusiste, osea si, super lindo beibi ♥ y sabes lo mucho qe te amo wajaj, pucha ando 0 inspiración ahora, con mcuho sueñox d TEAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO♥

    ResponderEliminar